Det frække 18. juni 2018

5 frække stillinger der brænder mange kalorier af

Her er 5 frække stillinger, der gør dit sexliv til en god omgang træning
Foto: All Over

Sommeren er over os, og det er for mange af os lige med masser af is, afslapning på stranden og måske et glas vin eller tre.

Og særligt hvis du er i sommerhus eller i udlandet er der ikke de samme muligheder for at holde kroppen ved lige i et fitnesscenter. I stedet har du langt flere muligheder for og tid til god og fræk sex.

Gør du det med lidt kreativitet, er der endda også en kaloriegevinst at hente på det. Så hvorfor ikke slå din fitness- og sextrang sammen med masser af forbrændte kalorier og styrkede muskler som resultat?

Vi har ladet os inspirere af en list fra den engelske avis Daily Star og giver dig her 5 sexstillinger, der forbrænder mange kalorier.

Gør jeres sexliv frækkere med parlegetøj - se det store udvalg her (sponsoreret link)

Regn i øvrigt med, at en mand forbrænder 200 kalorier på en times sex, mens en kvinde i samme tidsrum gennemsnitligt forbrænder 138 kalorier. Og det var altså en times lagengymnastik.

Holder din mand kun i fem minutter, må du enten ned i centeret alligevel – eller finde en ekstra elsker …

1. Missionæren med hofteløft 

Missionæren kan nogle gange få en lidt kedeligt ry. Men undersøgelser viser, at det faktisk er mange menneskers yndlingsstilling. Tricket til at forbrænde flere kalorier er ganske enkelt, at du løfter bækkenet op og fremad. Det gør både, at din mand kommer endnu dybere, når han støder, men også at dine mavemuskler bliver trænet.

Det fungerer ligeledes som knibeøvelser, hvilket giver begge parter mere glæde.

Se endnu mere lækker ud, når I knalder i lækkert lingeri - se det store udvalg her (sponsoreret link)

2. Squat

Det er meget sjovere end nede i fitnesscenteret. Men princippet er jo næsten det samme. Du sætter dig på hug på ham og glider op og ned. Det er super træning for lår og bagdel. Hvis I skal tage den hele vejen, så skal han lægge sig ned på en træningsbænk (det skal nok ikke være i centerets mest travle tidspunkt på dagen), hvorefter du gør det samme stående hen over ham. Dine benmuskler bliver trænet igennem. Nå ja. I kan jo også bruge en stol ...

Foto: All Over

3. Udvidet doggy style 

Normalt når du bliver taget bagfra, kræver det ikke den helt store arbejdsindsats fra din side. Men hvis du i stedte lader ham stå stille, mens du foretaget stødene frem og tilbage med hofterne, sker der pludselig noget. Hvis du samtidig strækker armene fremad så langt du kan, så er det også god coretræning.

4. Den knælende trillebør

Igen lægger du ud med doggy style. Så langt så godt. Men du skal hereafter have din partner til at løfte dine ben – et af gangen – og derefter holde dig lige over knæene. Derfra løfter du dig selv op på hænderne, mens han knæler, og så har vi jo en trillebør.

Foto: All Over

Den styrker armmusklerne og i den nederste del af ryggen, samtidig med at du kan blive penetreret dybt ligesom i doggy style.

5. Buen

Tilbage til missionæren. En veltrænet missionær. Kvinden skal nemlig løfte sine hofter i den yogastilling, der kaldes buen. Din mand skal side på knæ, mens du holder om hans baglår. Denne stilling er en ret krævende træning, der træner både dine lægge, yderlår, core, øverste og nederste del af ryggen, dine triceps og dine skuldre.

Sponsoreret indhold