Det frække5. juni 2023

Så blev din tur i badet lige lidt frækkere

Dine bade bliver ekstra lange: Nyt brusehoved designet til onani
Onani er som bekendt en del af den personlige pleje.
Onani er som bekendt en del af den personlige pleje.
 FOTO: Colourbox.com

Er du kvinde, er sandsynligheden for, at du har brugt bruseren til andet end at vaske dig, stor.

Vandstrålerne har kildet din klitoris, hvis du da ikke har taget hovedet af, for at få en mere præcis stimulation med større fylde.

Womanizer til både klitoris og g-punkt

(Og til mændene blandt læserne: Det er altså ikke selve brusehovedet, kvinder bruger til onani...)

Nu kan du investere i et specialdesignet brusehoved, der kan ovenstående plus nogle ekstra features.

Stærke eksperter udi vand, rør og kvindelig seksualitet står bag Womanizer Wave. Det er samarbejde mellem det kendte tyske brand Womanizer, der lancerede Womanizer, som med trykluftsstimulation revolutionerede klitorisorgasmer, og Hansgrohe, tyske specialister i alt til badeværelser.

Womanizer Wave har tre forskellige stråler: Pleasure Jet, der er en fokuseret, pulserende vandstråle. Pleasure Whirls, som er mere bevægele, let og overraskende stråle, samt Powder Rain, der er gearet til hele kroppen, og som minder om støvregn.

Glad i bad.
Glad i bad.
 Foto: Womanizer

Salgsteksterne spejler tidens fokus på onani som seksuel seksuel og som en del af generel wellnessbølge, hvor fx stormagasinet Magasin nu også sælger sexlegetøj til kvinder:

'Opdag bølge efter bølge af nydelse fra de intime vidundere af vand med denne innovative, klimaksfremkaldende brusehoved fra Womanizer.

Designet til at hæve din bruseoplevelse og transformere din onaniteknik er Womanizer Wave udstyret med udskiftelige indstillinger, patenteret teknologi og kraftfulde stråler for virkelig unikke selvforkælelsesoplevelser.

Som den første af sin slags er den elegante og stilfulde Wave blevet ekspertfremstillet til din mest intime selvplejerutine. Med en let ergonomisk form, der giver komfortabel og enkel betjening med en hånd, kan du udforske de dybt tilfredsstillende fornemmelser af vandstimulering.'

WaterSlyde

Prisen for en Womanizer Wave er små 1000 kroner. Synes du, at det er lige hampert nok til dig, kan du prøve WaterSlyde, der blot koster en tredjedel. Den bader i succes på tiktok.com/@thewaterslyde.

Med 9,5 millioner likes har Waterslyde gjort rent bord (og andre ting). Grundlæggende set er det blot en lang plastikrampe, der ligner et skohorn, som man sætter på sin vandhane i karbadet, så vandet kan løbe det helt rigtige sted hen. Hvilket i dette tilfælde altså er klitorishovedet eller glans, hvis du er mand.

Ros

Opfinderen af dimsen er en australsk kvinde, der kalder sig QueenAquaMaureen. I en lang række små videoer besynger hun sin opfindelse, der også ros fra af en hel del kvinder, som altid har troet de var alene om at dyrke teknikken med den afskruede brusehoved.

Dog nævner nogle kvinder, at der måske ikke er nok tryk på strålen i Waterslyde, men ifølge Maureen burde tyngdekraften gøre underværker.

Sexperten Rachel Worthington, fortæller, at vand fra fx bruseren er en af de første onanitekniker, som især kvinder gør brug af:

- I modsætning til med dine fingre er der meget mindre arbejde, samtidig med at det giver mere intens stimulation. Nogle har lagt sig ind under vandhanen i badet, hvis de da ikke har brugt bruseren, men med Waterslyde er det meget nemmere.

Her er alle klitoris stimulatorerne

- Ved at føre vandet mod midten af badekarret, er det en mere komfortabel måde at nyde den glidende og bløde fornemmelse på klitoris og vulva. Det er utroligt simpel og samtidig en lynhurtig opgradering til dem, der vil prøve frække vandlege. Samtidig er badeværelset også et trygt og privat sted for selvnydelse.

Og så er det den klimabevidste onanist lige rejser flaget og minder om, at vi har et tørkeproblem i Danmark og mange andre steder globalt, så lange bade bør undgås.

Det samme er sexshoppen Love Not War inde på deres seneste kampagne Break Up With Your Showerhead, som refererer undersøgelser, der peger på, at 22,9 procent af kvinder bruger deres bruser til onani. Shoppens mål er således at få onanister til at bruge bæredygtige produkter.

Her er den vittige reklame, hvor det stakkels brusehoved bliver forladt af sin elskede:

Sponsoreret indhold