Frækt koncept gav millioninvestering i Løvens Hule

Foto: All Over

Der er plads til lidt af hvert, når dommerne i DR's succesprogram 'Løvens Hule' skal forholde sig til, om der ligger en spændende investeringsmulighed forude.

Og sådan et er den kun ét år gamle virksomhed L’AMOURBOX med en investering af Jan Lehrmann og Mia Wagner, som kastede deres kærlighed over den romantiske boks med hver 600.000 kr. for 12,5 % af virksomheen, og forventningerne er da også store til den farverige investering.

- Jeg har arbejdet med abonnementskoncepter det meste af livet, og da Kristoffer præsenterede L’AMOURBOX i Løvens Hule, syntes jeg, det var en spændende case med en vigtig mission om at skabe mere intimitet i de danske hjem, lød det fra den tidligere Benjamin Media-stifter Jan Lehrmann.

Med en imponerede vækst på 1500 medlemmer på under et år og en målsætning om at ramme 15.000 medlemmer ved udgangen af 2019 og en omsætning på 10 mio, er der da også kommet fart på hos L’AMOURBOX.

Sjovt og nemmere for par at få inspiration i en travl hverdag

Men det har taget tid at nå hertil. Og da Kristoffer Hjerrild tilbage i 2016 arbejdede på konceptet om at sende romantiske og lidt frække overraskelser på abonnement, var der ikke mange der troede på ideen.

Nu ét år efter åbningen ser det anderledes lyst ud.

- Det er gået over alt forventning. Vi havde ingen fornemmelse om, at konceptet ville blive så positivt modtaget, men vi vidste, at mange førstegangskøbere var i tvivl. når de skulle finde erotisk legetøj til deres partner.

- Det løser vores koncept med L’AMOURBOX, på en nem og sjov måde, siger Kristoffer Hjerrild

Han havde længe overvejet at finde en investor, og så kom han i tanker om Løvens Hule.

- Så jeg tænkte, nu må det være. Jeg udfyldte ansøgningen, og i November var jeg i studiet og pitchede L’AMOURBOX for de 5 løver, og det var en surrealistisk oplevelse, men på den gode måde! Og resultatet taler for sig selv, lyder det fra Hjerrild.

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close