Kim Kardashian sagsøgt for kopi af logo

Foto: All Over

Kim Kardashian har netop lanceret sin nye parfume "Vibes", men det skaber allerede problemer.

En amerikansk marketingsvirksomhed mener nemlig, at reality-baben har  valgt et logo, der er lige lovlig velkendt. 

Ifølge virksomheden Vibes Media har Kim både hugget navnet og formen på deres logo, som de mener er ens med formen på hendes parfumeflaske.

Derfor har de valgt at sagsøge hende. Det skriver TMZ.

(Artiklen fortsætter under billedet)
Marketingsvirksomheden til venstre, Kims parfume til højre:

Virksomheden, som har base i Chicago, forlanger, at alle flasker bliver destrueret og derudover vil de også have en erstatning. 

Hvor meget de forlanger, er endnu ukendt.

Kim Kardashian lancerede sin parfumeserie, Kimoji, i tirsdags, og den består af tre parfumer: Vibes, som er i lidt af en kattepine, Peachy og Cherry, som altså ikke har skabt hende problemer endnu.

Selv om det er ganske kort tid siden, at parfumen blev tilgængelig, så har Kim fået en fremragende start. 

(Artiklen fortsætter under billedet)


 

Efter fem minutter havde parfumerne indtjent 32 millioner kroner.

Og det er ovenikøbet selv om hun har valgt ikke at markedsføre parfumerne.

I stedet har hun brugt sit netværk. Blandt andre hendes søstre har reklameret for produkterne på Instagram. 

Find din favorit kendis her:

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close