Martin Jensens chips-flop: – Det værste jeg nogensinde har gjort

LÆS OGSÅ: Martin Jensen om hemmeligt bryllup: - Alle var stive
Den danske DJ og tidligere "X Factor"-dommer, Martin Jensen, kastede sig tidligere på året ud i et samarbejde med chips-giganten KiMs.
Resultatet blev to "helt nye og eksperimenterende" smagsvarianter: Cola Sour og Chili Lime.
Kontroversielt? Ja. Succesfuldt? Nej.
I flere Netto-butikker landet over er de kulørte poser nu sat ned til en spotpris på sølle 50 øre – og i enkelte tilfælde nærmest givet væk for at få dem ud, inden de rammer udløbsdatoen. Det skriver B.T.
Det er svært ikke at kalde det et flop. Og det ved Martin Jensen udmærket selv.
– Jeg har jo spist SÅ mange af dem, da vi skød reklamefilmene. Det var simpelthen det værste, jeg nogensinde har skullet gøre, siger DJ’en til B.T.
Ifølge Martin Jensen havde han faktisk ikke selv noget at skulle have sagt, da smagene skulle vælges. Hans egne forslag – kaviar og ragu – blev pure afvist af KiMs.

Det kan man måske godt forstå. Men Martin Jensen er stadig overbevist om, at netop hans ideer kunne have reddet projektet og kalder sine chipsforslag for "totalt geniale".
I stedet måtte han lægge navn til en "Cola Sour"-chip, som han altså åbenbart knap nok selv kunne holde ud at knase sig igennem.
Og selvom KiMs udtaler, at samarbejdet har været en "bragende succes" rent markedsføringsmæssigt, tyder alt på, at danskerne ikke helt deler begejstringen.