Her er de frække trends
Her på tærsklen til et ny år, der forhåbeligt bliver lidt mindre turbulent end annus horribilis 'Corona 2020,' ser Skandinaviens største shop med sexlegetøj frem og tilbage:
Hvad er trenden i legetøjsbranchen?
Mathilde Mackowski, der er medstifter af sinful.dk, som omsætter for mere end 100 millioner om året, fortæller i en pressemeddelse, at klitoris-stimulatorer med lufttyk-teknologi har solgt forrygende:
De mest kendte er Womanizer (først på markedet for fire år siden) og Satisfyer.
Produkterne er så revolutionerende, at der er lavet en dokumentarfilm dem. DR har vist Orgasmegaranti, der grundliggende set er en lang reklame.
Herunder er en ægte reklame for Womanizeren:
De fungerer ved at sende blide stimulerende trykbølger på klitoris, der ikke overstimuleres som ved almindelige vibratorer.
- Lufttryksvibratorer er en af de produktkategorier, hvor vi oplever de vildeste vækstkurver, de seneste år. Vi ser allerede nu, at producenterne videreudvikler produkterne, så de også er app-styret, kan massere g-punktet og meget mere. Det kommende år vil vi uden tvivl se endnu flere lufttryksvibratorer med helt nye teknologiske funktioner, fortæller Mathilde Mackowski.
Salget af sexlegetøj går Corona-amok
Mænd
Ny teknologi ser vi også mere til, når mændene skal på shoppetur i 2021. Vi har allerede set en blowjobmaskine med kunstig intelligens, og Mackowski tror, der kommer meget mere i den dur.
FX verdens første mandeprodukt med lufttryksteknologi, som er elsket af kvinder verden over. Det er produktet Arcwave fra WOW Tech, som opfandt Womanizeren.
Arcwave, der endnu ikke er i handlen, er et onanirør, hvor trykbølgerne stimulerer undersiden af glans ved penisstrengen. På den måde minder den en smule om Pulse, der er bygget over danske udviklet teknologi.