Reality8. juli 2015

Mor Jette blogger: Rejsen til USA med Jessica

Denne gang er det Mor Jettes tur til at fortælle om turen til USA med ”Mig og min mor”
 Thomas Laursen

Læs mere på Jessica Priscillas personlige blog.

Som mange af jer ved, elsker jeg USA. Og jeg har været i New York og San Francisco. Et af mine højeste ønsker var bl.a. at komme til L.A. og Las Vegas.

Da jeg var i San Francisco tænkte vi, at vi bare liiiiiiige kunne tage en bus til L.A. Meeeeeen. Der tog vi fejl. Man kan ikke bare sådan lige tage bussen. Man skal flyve. Så det blev ikke denne gang. MEN. Så fik jeg chancen som var en overraskelse, da jeg ikke 100% vidste om rejsen kunne blive til noget. Og som de fleste ved, er jeg jo med i “Mig og min mor” med Jessica. Og i forbindelse med “Mig og min mor” tog vi til USA. Vi startede med at tage til L.A. og vi kom til at bo på The Hollywood Hotel med swimmingpool i haven. Vi havde regnet med, at vi ikke behøvede have varmt overtøj/støvler da det “normalt” er varmt i både L.A. og Las Vegas. Og godt nok var der ml. 23 og 25 grader i USA, men vi fik af vide dernede at der plejede at være meget varmere – også på dét tidspunkt. Derhenne var de helt forbavsede over den “kulde” der var – så koldt havde det ikke været i maaange år. Og de frygtede en “Snowmageddon” i Las Vegas.

[node:aller-related-content]

Vi besluttede os for at leje en bil, da det var nemmest for os. Den kørte vi fra L.A. og til Las Vegas – og omvendt. Men vi havde ikke forudset at vi endte med at leje en Bentley som var den mest sikre bil i det firma vi lejede hos. Vi havde trods alt aldrig kørt i USA før, og der skulle som sagt køre fra L.A. til Las Vegas. Og vi kørte gennem Nevada-ørkenen som var langt koldere end vi havde regnet med. Og jeg vil lige fortælle, at det ikke er ligesom i Danmark på motorvejene.. her taler vi om 6-8 baner. For ikke at det skal være løgn, kørte Jessica bilen hele rejsen igennem. Mor Jette her nød det og fik massage i bilen imens jeg sad som passager.

På denne USA-tur har vi været på besøg mange forskellige steder. I L.A. besøgte vi bl.a. Ole Henriksens butik/spa ved Sunset Blvd. Og det var meningen at vi skulle have mødt ham da han gerne ville møde os, men da han ikke havde tid alligevel fik vi taget et billede som han havde ønsket, af os.

Det var ret vildt også på Rodeo Dr. at se lysekroner med “dilamander” som jeg kalder det, hehe, på gaden som gadebelysning. Det var vist nok på Rodeo Dr. at “Pretty Woman” shoppede..

Desuden var vi heldige at skulle mødes med to paparazzier – en dansk og en amerikansk. De viste os rundt i L.A. Og jeg kunne blive ved og ved med at fortælle om rejsen. ..så her har I lige lidt mere.. ;-D I skal vide, at alle de stjerner på Hollywood Blvd. kunne jeg være blevet ved med at kigge på, da der var rigtig mange fra da jeg var ung, også. Men de to vigtigste for os var Britney Spears og Elvis Presley. Og igen. De dage vi var i L.A. f.eks. var simpelthen uforglemmelige da folk rundt om os var i godt humør, som folk plejer at være når vi har været i USA.

Privat foto

ELVIS! (Foto: Privat)

Mor Jette og Spiderman på Hollywood Blvd. (Foto: Privat)

Vi var også hos en spåkone i L.A. som var en af en mest kendte som også er blevet “benyttet” af mange kendte. Spåkonen i L.A. og den i DK kunne mere eller mindre sige det samme om os, hver især.

Nå.. men nu må vi videre “på rejsen”.. Her er der en smagsprøve på næste blogindlæg.. På vejen derhen kom der et skilt på vejen hvor der stod; “Pas på, heste forude”. Her i DK er vi vant til at der står; “Pas på, dådyr forude”. Det er bare lige for at fortælle at det var en af de skønneste oplevelser at køre gennem Nevada-ørkenen. Bjerge på bjerge på bjerge. Og KÆÆÆÆÆÆMPE store biler.

Privat foto

Helt oppe i bjergene ved f.eks. Britney Spears' hus. Her ses Hollywood-skiltet (Foto: Privat)

Her slutter jeg foreløbig “rejsen” og jeg vender tilbage med mere om USA-rejsen.

Kæmpe knus og kram fra Mor Jette. Jeg håber, at I har nydt at læse det.