Reality12 timer siden

Lenny Pihl efter reklame-bummert: - Jeg ved godt, hvor grænsen går

Den tidligere paradiso Lenny Pihl har tidligere brændt fingrene på at lave reklame, men det kommer tilsyneladende ikke til at ske igen
Det går godt på kærlighedsfronten for Lenny Pihl, der får sommerfugle i maven af realitykollegaen Regitze Bach.
 Video: Søren Jul Lamberth

LÆS OGSÅ: Regitze Bach og Lenny Pihl boller ikke andre: - Vi er ikke kærester endnu

I den aktuelle DR-dokumentar "Løgnen i dit feed" erkender Lenny, at han er kommet til at lave flere reklamevideoer, som han fortryder.

Han endte blandt andet direkte i skudlinjen, da han for flere år tilbage reklamerede for kviklån og Fie Laursens trusser.

Men den tid er helt slut, hvis man spørger den 39-årige realitykendis, der dukkede op til "Vi Elsker" i Rødovre lørdag, hvor SE og HØR var til stede.

- Jeg ved godt, hvor grænsen går for, hvad der er rigtig dumt, og hvad der ikke er, lyder det fra Lenny, der fortsætter:

- Så nu reklamerer jeg for ting, jeg godt kan stå inde for selv.

Han har derfor ikke lagt reklametjansen helt på hylden, fortæller han.

- Lige nu er det eneste jeg reklamerer for en tattooshop og nogle kammerater.

Lommepengene kommer dog stadig andre steder fra. For nylig er Lenny Pihl - ligesom flere af hans andre realityvenner - begyndt at sælge videohilsner til sine følgere til 150 kroner.

- Det er dejligt at gøre folk glade, men også dejligt at tjene lidt ekstra lommepenge, så man ikke hele tiden skal dykke i sine egne lommer, fortæller han.

Hvor meget af hans tid, der går med det, er dog uklart.

- Hvis jeg skulle sende til alle, så skulle jeg måske sende 500 videoer om måneden, fortæller Lenny, som senere i interviewet slår fast, at han kun har solgt tre videoer i alt.

Sponsoreret indhold