Love Island15. november 2018

TV3 undskylder "Love Island"-fadæse

"Love Island" bliver primært set af seerne på Viaplay og Viafree, og derfor er det lidt uheldigt for TV3, at programmet flere gange ikke er blevet offentliggjort til ordentlig tid
https://imgix.seoghoer.dk/dan_andersen_og_lisbeth_oestergaard.jpg
 (Foto: Dan Mariegaard)

Det er de færreste TV-seere, der vælger at se "Love Island" på TV3's hovedkanal.

Langt størstedelen vælger nemlig at se programmet på Viaplay eller Viafree, og derfor er det lidt uheldigt, at TV3 flere gange ikke har formået at få afsnittet på deres streamingtjenester klokken 22.00.

Senest var i går, hvor trofaste seere af programmet måtte vente længe, inden de kunne få stillet deres "Love Island"-lyst.

Faktisk nåede klokken at passere 23.00, inden afsnit 24 var at finde på nettet.

På det tidspunkt var det for længst slut på TV3-kanalen.

Det var en frustrerende situation for mange seere, der valgte at kontakte TV3 og Viaplay på Facebook.

Artiklen fortsætter efter opslagene

TV3 og Viaplay håber, at problemet med de sent offentliggjorte afsnit ikke fortsætter.

- Vi beklager, at vi et par gange har lagt senest tilgængelige episode op på Viaplay lidt senere, end vi havde ønsket os. Det er første gang, vi arbejder med et near-live-format, hvor der kun går ca. 24 timer, fra programmet optages, til det bliver vist. Det er spændende, at seerne på den måde kan påvirke, hvad der sker i programmet via en app, men det har også medført lidt ændringer i vores sædvanlige arbejdsgange. I denne nye proces med at få indhold fra produktion og ud til brugerne på mindre end 24 timer, har vi desværre oplevet en enkelt manuel fejl og to mindre tekniske fejl, som der nu skulle være styr på.
Vi håber dermed, at vi ikke oplever flere udfordringer og er meget opmærksomme på bedst muligt at sikre, at det ikke sker igen, skriver Flemming Fjeldgaard, chef for Viaplay Danmark til SE og HØR i en mail. Så må vi bare håbe, at fremtidigede afsnit af "Love Island" ikke lader vente på sig.

Sponsoreret indhold