Nyheder22. august 2001

TID TIL STOREBROR

Med et farvestrålende fyrværkeri bragede TvDanmark 2's "Big Brother" i gang på premiereaftenen i søndags, og allerede dagen efter bragede kanalen gennem sin egenseer-mur.
https://imgix.seoghoer.dk/media/419bce28fdde49d1b756a58ce91a01b2.jpg

Hvis du synes, du har læst ovenstående sætning før, er du virkelig en af mine venner - en af dem, der læser, hvad jeg fra tid til anden kommer til at skrive om på denne plads. Ordene faldt efter premieren på http://www.tvdanmark.dk (TvDanmarks) første gang "Big Brother", og dengang skrev jeg, at jeg ville satse mine penge på programdirektør Paul Gazan i TV-kanalens kamp mod http://www.tv3.dk (TV3). På søndag har han premiere på en ny omgang "Big Brother", og minsandten om jeg ikke har holdt ord. Denne gang har jeg rent faktisk satset mine - eller rettere - SE og HØRs penge på det populære nøglehulsprogram, hvor vi i de næste 104 dage skal følge ti unge danskeres besværlige og intrigante vej mod berømmelse og en kontant gevinst på 500.000 kroner.SE og HØR er ikke alene programmets hovedsponsor. Vi er også det officielle "Big Brother"-blad, hvor I fra nu og frem til december hver uge kan læse de mest spændende historier og se de mest intime billeder fra begivenhederne i huset. Når vi gør sådan noget, er det selvfølgelig ikke tilfældigt. Vi ved fra vores analyseafdeling, at en meget stor del af bladets læsere elskede at se "Big Brother" sidste gang, og vi ved, at deltagerne bliver mere populære end de fleste folketingsmedlemmer. Derfor er vi stolte af i år at være aktivt med til at præsentere et TV-program, som de fleste danskere elsker at hade. Vi kender det fra os selv. Få vil erkende, at de køber SE og HØR, men alligevel fortæller Gallup-tallene os, at næsten en million danskere hver uge læser bladet.Vi tales ved i næste uge.http://www.bigbrother.dk (Big Brother hjemmeside).

Sponsoreret indhold