SE og HØRs chef stolt af sidsteplads

SE og HØRs chefredaktør Kim Henningsen kalder sidstepladsen \'logik for perlehøns\'

SE og HØRs chefredaktør Kim Henningsen kalder sidstepladsen 'logik for perlehøns'

Foto: Peter Grosen

Hvor er det mest flovt at arbejde?

Det spørgsmål har det seriøse meningsmålingsbureau YouGov stillet for det ligeså seriøse medie Ugebrevet A4.

Og her kommer Danmarks suveræne sladderblad SE og HØR ind på en klokkeklar sidsteplads som nummer 261 ud af 261 udvalgte firmaer.

Placeringen ryster dog ikke SE og HØRs chefredaktør Kim Henningsen synderligt.

Læs også: Sladder-boss solgt for 3.000 kroner

- Det er da logik for perlehøns, at folk hellere vil arbejde på Lego end på SE og HØR. Lego er rent feel good - de gør noget godt for børn, siger sladderchefen, og uddyber:

- SE og HØR er - og skal være - kontroversiel og kommer ofte til at støde nogen. Det er nok de færreste, der har lyst til det - men på den anden side har vi over 650.000 læsere hver uge, så det interesserer jo familien Danmark, hvad vi producerer, lyder det fra Kim Henningsen.

Sladderbossen lover at arbejde seriøst for, at SE og HØR også næste år indtager sidstepladsen.

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close