Sådan udnytter du netbutikkernes kamp om kunderne

Se flere gode tilbud på saver.seoghoer.dk

Se flere gode tilbud på saver.seoghoer.dk



Det vrimler med sider, der tilbyder alverdens rabatter. De lover fx gratis fragt, rabatter, procenter eller kontante fordele ved et køb i deres butik. Men hvad er formålet egentlig med dette? Vil de tjene penge, erhverve sig flere kunder eller bare være venlige overfor forbrugerene? Svaret er enkelt, ja til alle tre! Sammen med en stor stigning i danskernes handel via online butikker er der også kommet en kæmpe konkurrence butikkerne imellem. Det gælder om at udnytte denne bølge, mens den er på sit højeste for man kan spare mange penge, ved at benytte e-butikkernes gode tilbud.

SE OG HØR SAVER rabatkoder til de kendte butikker
For at hjælpe forbrugerne med at få så gode besparelser som muligt har SE OG HØR valgt at udvikle en platform, der skal hjælpe almindelige danskere med let og hurtigt at finde frem til de bedste tilbud og kampagner på nettet. Det kan nemlig ofte være svært og tidskrævende at lede rundt efter tilbud på egen hånd.


Rabatkode siden gik i luften d. 9 september under navnet SE OG HØR SAVER. SE OG HØR SAVER er udviklet i samarbejde med firmaet InboundCPH. Indtil nu har det danske marked været domineret af en masse mindre gode sider fyldt med rabatkoder af lav kvalitet. Det er netop dette som SE OG HØR SAVER skal rette op på ved at sikre brugerne adgang til effektive og eksklusive rabatkoder. Siden er også bygget op på et koncept om at det skal være så let som muligt. SE OG HØR SAVER har derfor en super let søgefunktion og et meget overskueligt design, der guider forbrugeren hele vejen igennem fra idé til køb.

Her er et par eksempler hvor du kan spare rigtig mange penge:




Flere bruger rabatkoder
- De sidste par år har vi oplevet en rigtig stor stigning inden for e-handel og brug af rabatkoder. Vi har især set en stigning af rabatkoder til online børnebutikker og e-cigaretter. Der har længe været rabatter hos tøjbutikker og rejseselskaber. Men generelt ses en stigning inden for alle kategorier, siger Ian Rosenfeldt fra InboundCPH.

Væksten og den øgede konkurrence indenfor e-handel har stor betydning for den enkelte forbruger, idet der både udloves flere og bedre rabatkoder og attraktive deals og det er netop dette som er ideen bag SE OG HØR SAVER.

Rabatkoder i gamle dage
Rabatkoder minder på mange måder om de kampagnekoder man i gamle dage fik med i postordrekataloger. Konceptet er at man får en rabat fratrukket sit køb ved at indtaste en kode under handlen på en webshop. Nogle af de butikker der allerede har meldt sig til konceptet om rabatkoder, er kendte og store butikker som: Zalando, Nelly.com, Streetman.dk, Magasin, Lekmer, Babyshop.dk, KC-Smoke, Slipsefyr, Sundleg.dk, Gamebits, og e-sug. Butikkerne tilbyder alt fra 10-70 % rabat, når du anvender rabatkoder. Fx tilbyder Asos i øjeblikket helt op til 70 % rabat på varer købt hos dem. Som forbruger er der helt klart noget at komme efter ved at benytte rabatkoder - og det er nok en udvikling vi i det hele taget kommer til at se fortsætte over de næste par år.

Nye rabatter hele tiden
Rabatkoder opdateres hele tiden, som regel mindst en gang om måneden, og det kan derfor være svært som forbruger at holde styr på hvilke koder der virker og hvorfor nogen der allerede er udløbet. SE OG HØR SAVER har derfor et nyhedsbrev som man let kan tilmelde sig og derved få de nyeste koder direkte på e-mail. Det er også muligt at blive opdateret om de nyeste SE OG HØR SAVER rabatkoder på Facebook.

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close