Nyheder24. januar 2010

Mikkel Kessler: Økologisk blikfang

Boksestjernen skal nu markedsføre spritnyt produkt
The Viking Warrior skal sælge økologisk proteinpulver
The Viking Warrior skal sælge økologisk proteinpulver
 Foto: All Over

På trods af sit nederlag til Andre Ward i Super Six-turneringen er Mikkel Kessler stadig et hot navn, der kan benyttes til at sælge produkter - det regner virksomheden EcoProtein i hvert fald med.

Derfor skal den 30-årige bokser nu stå i spidsen for markedsføringen af et spritnyt økologisk proteinpulver, skriver Børsen.

- Proteinpulver bliver hyppigt anvendt i forbindelse med elitesport, fitness og i sundhedsvæsenet. Men indtil nu har man ikke kunnet få det økologisk. Derfor har vi en stor konkurrencefordel, og den har vi tænkt os at udnytte. Vores mål er at opnå en markedsandel i Danmark på 20 procent ved udgangen af i år, siger medstifter og marketingdirektør Malthe Kringelbach Iversen i en pressemeddelelse.

Han forsikrer dog, at Mikkel Kesslers tid og fokus fortsat vil være 100 procent dedikeret boksningen, hvilket nok også er en meget fornuftig idé.

Sponsoreret indhold