Madonna: Tilbage til kødgryderne

Louise Ciccone står der på Madonnas dåbsattest, og det indikerer jo tydeligt, at hun har italienske rødder.
Det understreger den nu 51-årige popmilliardær ved at optræde som en ægte mamma i Dolce Gabbanas nyeste reklametiltag.
Billederne her er fra det italienske Vanity Fair, hvor billederne skal markedsføre modefirmaets forårs- og sommerkollektion for 2010.

Sidste sæsons kaninører for det franske modehus Louis Vuitton er skiftet ud med rollen som vaskeægte italiensk mamma, med alt hvad dertil hører af spaghetti, opvask og dybe udskæringer.

Billederne er taget af fotografen Steven Klein, der flere gange har foreviget den aldrende popdronning i kampagner og magasiner.

Ifølge Dolce & Gabbanas onlinemagasin Swide faldt valget på Madonna, fordi firmaet søger tilbage til de italienske rødder og derfor finder det naturligt at hyre den sexede sanger, der selv har italienske aner.