LÆSERNES BLAD

Spørg komikeren Casper Christensen, hvad han synes om SE og HØR. Et kvalificeret bud er, at han kun i behersket grad er tilfreds. Ligesom jeg forsigtigt gætter på, at TV-gåden Timm Vladimir kan tøjle sin begejstring. For sådan er det med SE og HØR. Vi kan ikke - og ønsker det i øvrigt heller ikke - gøre alle glade. Sat på spidsen: Klappede alle SE og HØR på skulderen, ville vi lave det helt forkerte blad. Og i al fald ikke det blad, vi ønsker at give vores læsere. Nemlig det kontante, underholdende, men samtidig journalistisk meget stærkt funderede ugeblad. Et ugeblad for vores læsere - og ikke for de kendte, vi skriver om. Gennem de seneste måneder har dygtige medarbejdere arbejdet hårdt og målbevidst på at skabe et endnu bedre ugeblad. Det er sket med et nyt design, bedre billeder, nye interview-former. Og først og fremmest: Kompromisløs og nærgående journalistik. Den linje får man mange verbale tæsk for. Blandt andet fordi de selvbestaltede smagsdommere som regel er dem, der råber højest. Men at råbe op er som bekendt langtfra det samme som at have ret. Her på SE og HØR tror vi først og fremmest på, at læserne har ret. Det er sådan set dig, kære læser, vi laver blad for. Mere indviklet er det ikke. Vores udgangspunkt er, at danskerne gerne vil underholdes med nyt fra de kendtes verden. Og at det er i orden. Vi synes ikke, at der er grund til at bøje nakken i den anledning. Heldigvis tyder meget da også på, at vi leverer den vare, som vores læsere efterspørger. De seneste tal viser, at SE og HØR hver uge læses af ikke færre end 921.000 læsere. Det er faktisk - hvis vi selv må have lov at sige det - ret imponerende. Og nu er vores plan at gøre et godt blad endnu bedre. Til glæde for vores mange læsere.

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close