Nyheder13. august 2009

Kølpin og Zobel: Laver reklame-TV

Privatlivet har før været lukket land, men Alexander Kølpin og Sarah Zobel Kølpin går nu gerne på TV for at skaffe kunder til deres nye hoteller
Af af
Som taget ud af en reklame for Kinder Mælkesnitte
Som taget ud af en reklame for Kinder Mælkesnitte
 Foto: Claus Poulsen

Normalt er de ikke meget for at fortælle om deres privatliv. Men når det tjener til egen pengekasse, er der ikke grænser for eksponeringsglæden.

Fra onsdag den 19. august kan man således på Kanal 4 følge Alexander Kølpin og Sarah Zobel Kølpin i forsøget på at forvandle 2 slidte hoteller i Tisvildeleje til Danmarks bedste. Alt sammen i dokusoapen "Halløj på Strandhotellet". Og det nye TV-ægtepar lægger da heller ikke skjul på, at TV-omtalen af de nyistandsatte hoteller er god PR.

- Selvfølgelig er det også på grund af den marketing, der ligger i det, at vi er gået på TV, siger Sarah Zobel Kølpin.

Parret erkender selv, at der efter den gennemgribende restaurering af hotellerne ikke er penge til reklamer. Og netop derfor var de ikke sene til at sige ja, da Kanal 4 kontaktede dem.

- Vi ved jo ikke, hvordan modtagelsen bliver, og der er da en risiko for dårlig omtale. Men det er lige før, jeg vil sige, at al omtale er god omtale, fortæller Sarah Zobel Kølpin, der med deltagelsen i den grad udstiller sit og husbondens førhen så hemmeligholdte privatliv.

Alligevel klapper de i som østers, da SE og HØR spørger yderligere ind til andre af parrets private forhold.

- Det synes jeg ikke, vi skal snakke om, siger Sarah Zobel Kølpin.

Sponsoreret indhold