Nyheder29. juli 2022

Kendt fra "Løvens Hule": Nu scorer selskabet Michael Laudrup som frontfigur

Skjortemærket lancerer både et nyt produkt og har sikret sig en fornem aftale med en af de største fodboldikoner i dansk sportshistorie
BARONS
Der er nok ikke mange øjeblikke i ens karriere, hvor hårene rejser sig på armene, men det gjorde de, da Michael sagde ja. Vi er naturligvis meget stolte over samarbejdet, siger stifter af og TOPCHEF i BARONS Joachim Latocha (tv).
 Foto: PR

Iværksætterkometen, der står bag skjortemærket BARONS og som er kendt fra "Løvens Hule", har i den grad vundet i lotteriet.

For ikke nok med at selskabet tilbage i 2020 fik løverne til at spærre øjnene op, har virksomheden lanceret et splinternyt produkt samtidig med, at de har scoret et kendt ansigt som frontfigur.

Nemlig fodboldikonet Michael Laudrup, oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

– Som ambassadør for BARONS får jeg mulighed for at give en ung fremadstormende virksomhed et lille ekstra skulderklap, og personligt vil jeg gerne være velklædt, men ønsker ikke at bruge en masse tid på at købe tøj. På mange måder er BARONS derfor bare det tøj, man automatisk hiver ud af skabet hver morgen, udtaler den nyslåede ambassadør Michael Laudrup.

Skjortemærket BARONS slog for alvor sit navn fast, da selskabet medvirkede i DRs iværksætterprogram i 2020.

Her takkede stifteren, Joachim Latocha, nej tak til Jesper Buch, som tilbød 15 millioner kroner for hele virksomheden, og i stedet løb han med en investering på 750.000 kroner fra Jacob Risgaard.

Siden har selskabet etableret en stor kundebase og er på rekordtid blevet ét af markedets fortrukne skjortemærker, hvorfor de nu vil udvide sortimentet med en kortærmet polo.

– Hele BARONS-teamet har på kort tid bevist, at vi her i Danmark naturligvis også kan skabe et succesrigt skjortebrand, fortæller Jacob Risgaard og fortsætter:

– Udvidelsen med en kortærmet polo er helt naturlig og en vigtig del af vores fortsatte strategi både herhjemme og i udlandet, for selvfølgelig skal vi da også give vores kunder muligheden for at se skarpe ud på strandbaren eller fortovscaféen, når det er varmt, eller man blot ønsker et mere uformelt look, lyder det.

Og foruden det nye produkt i butikken ventes det da også, at skjortemærkets nye frontfigur, Michael Laudrup, vil løfte virksomheden. Derfor er Joachim Latocha naturligvis også meget stolt af samarbejdet:

– Man vælger jo ikke Michael Laudrup. Michael vælger dig. Michael er et ikon og har altid stået for mig som den ypperligste ambassadør, man kan drømme om. En person, som for mig er ensbetydende med at gøre tingene ordentligt, udtaler han i meddelelsen.

Sponsoreret indhold