Nyheder5. maj 2014

Her er Ibi Støvings nye job

Skærmtrolden springer fra morgen-TV til marketing
Ibi Støving har masser af talenter, og nu kan hun folde dem ud hos boligsitet boliga.dk
Ibi Støving har masser af talenter, og nu kan hun folde dem ud hos boligsitet boliga.dk
 Foto: Kaspar Wenstrup



Ibi Støving er en kvinde med mange talenter, og nu kan hun føje endnu en titel på cv'et.

Den 39-årige tv-darling bliver fremover en del af teamet bag boligsiden Boliga.dk, hvor hun både skal være blikfang i hjemmesidens kampagner og være med til idéudvikling og marketing.

LÆS OGSÅ: Ibi Støving stopper på Go' Morgen Danmark

Ibi Støving er godt bekendt med danskernes boligdrømme efter værtsroller i programmer som "Velkommen Hjem" og det TV2-aktuelle "Hvem bor Hvor", og med sin nye rolle håber hun at knytte stærkere bånd mellem Boliga og de mange tusinde danskere, der skal købe eller sælge bolig.

- Jeg er selv startet op helt fra bunden og har skabt mig en karriere ved at turde stikke ud fra mængden. Det passer perfekt med Boligas rolle som underdog'en, der har udfordret ejendomsmarkedet og fået en position, som dem der tør sige tingene ligeud. Det er klassens frække pige, der finder sammen med klassens frække dreng, siger Ibi Støving.

LÆS OGSÅ: Ibi Støving: Jeg var nødt til at vente, til Simon var gammel nok

https://imgix.seoghoer.dk/legacy/media/07ea2bdab88c4594a6b5207e55eabf21.jpg


Ibi Støving skal ikke kun være pynt for boligsitet, men også hjælpe til med idéudvikling og marketing (Foto: boliga.dk)

Jens Alminde, direktør for Euroinvestor A/S, der ejer Boliga.dk, understreger, at Ibi Støving bliver mere end blot et "kønt ansigt" for virksomheden.

- Valget er faldet på Ibi, fordi vi længe har ønsket at personificere Boliga. Her er Ibi perfekt, fordi hun er troværdig og taler åbent og fordomsfrit med alle mennesker, uanset om de bor i en penthouse-lejlighed i København eller på en landejendom i Thy´, siger Jens Alminde.

LÆS OGSÅ: Ibi Støving og Simon Makienok nøgne på nettet

Samtidig fortæller han, at Ibi har nogle unikke evner inden for marketing, som vil komme Boliga til gode. Ibi Støving har bl.a. som spydspids for modesiden Miinto.dk vandt e-handelsprisen for "Bedste Marketingkampagne" i 2013.

Ibi Støving kommer ikke til at arbejde fuld tid for Boliga og vil således stadig være være skærmtrold i diverse tv-programmer.

LÆS OGSÅ: Ibi Støving: Jeg fortjener sex hver dag



Sponsoreret indhold