Gustav: Rasende på Shell

Gustav er rasende på Shell

Gustav er rasende på Shell

Foto: Peter Grosen



Da Gustav Salinas udgav sin selvbiografi, gik det op for de fleste, at reality-fyren ikke kun er en smilende mand.

Gustav Salinas kan også spy galde og være rasende.

Og det er lige nøjagtig sådan, den kendte realitystjerne har det lige nu.

LÆS OGSÅ: Gustavs BMW smadret

Årsagen er ikke så meget, at han forleden fik smaret sin bil i en vaskehal, men mere den reaktion han fik, da han konfronterede Shell med ulykken.

På sin Facebook skriver Gustav Salinas blandt andet:

-Jeg har aldrig følt mig så nedgjort og dårligt behandlet i mit liv.

I søndags kl 16:30 havde jeg min elskede nye bil, som jeg ville vaske, og derfor kørte ind i en automatisk vaskehal, hvor man skal sidde i bilen, fordi den automatisk bliver trukket gennem vasken. Bilen skal være i tomgang, samt i frigear.

Pludselig presser vaskebørsten sig så hårdt ned i min rude og mit tag, så ruden knuses og der kommer sprøjtende vand og små glasstykker ind i bilen.

Jeg prøver at åbne min dør, men jeg er fanget af børsterne på siden.

Og det eneste mig og min ven kunne gøre, var at komme bag i bilen og banke på bagruden får at få hjælp.

Og hvis det ikke var fordi, at der var nogen der havde hørt os skrige efter hjælp og derfor kunne trykke på nødstop-knappen, så tør jeg slet ikke tænke på følgerne.

Havde de ikke gjort det, så havde situationen været, at ruden var blevet knust direkte i vores ansigter, samtidig med, at børsten vil kaste flyvende glas i hovederne på os. Og taget blev i samme forbindelse også trykket ned af børsten.



Sådan så Gustavs forrude ud efter mødet med den farlige vaskehal. (Foto: Facebook)


Hvordan har Shell så håndteret det her?

Jeg ringede til chefen for Shell på Vermlandsgade, og i stedet for at sige undskyld og beklage den farlige hændelse, så begyndte han at grine af mig, da han syntes det var en sjov video, som jeg havde lavet på Facebook.

Han sagde, at det at det var da godt, at det ikke havde ødelagt mit smukke ansigt....

Har aldrig oplevet noget lignende.

Bagefter ringer jeg til hovedkontoret for at høre, om de dækker omkostningerne for en låne-bil i de tre dage, hvor min bil er til reparation.

Jeg har jo brug for en bil, idet jeg skal til diverse bog-signeringer rundt omkring i landet, hvorefter manden, jeg taler med, begynder at grine og sige, at det jo ikke er deres ansvar...


Jeg er så rasende og ked af det, at jeg nu har sat min advokat på sagen.

Det her handler ikke om penge, men om ønsket om større sikkerhed...

Noget som virkelig også ryster mig er, hvor dårligt personalet er uddannet til at håndtere sådan en situation. Jeg følte mig virkelig utryg på alle punkter.


Uddrag fra Gustavs Facebook:






(Foto: Facebook)

LÆS OGSÅ: Frygter løgne i Gustavs bog

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close