Fans er ren business for Medina

Medina er så glad for sine fans, at hun har fået lavet en tatovering dedikeret til dem

Medina er så glad for sine fans, at hun har fået lavet en tatovering dedikeret til dem

Foto: Dan Mariegaard

Medina virker nok så interesseret i sine fans på de sociale medier, men det er tilsyneladende ren business, og sangerinden er i virkeligheden mere en kalkulerende forretningskvinde end fanglad kunstner. Det skriver dagbladet Børsen.

I et stort interview med avisen afslører Medina selv, at hun udnytter benhårdt, at både medier og fans følger hende tæt på de sociale medier.

Og det er faktisk ikke så få, der kigger popdivaen over skulderen, når hun laver den mindste bevægelse online. Ifølge Børsen har hun intet mindre end 500.000 følgere på Facebook, 250.000 på Instagram og 111.000 på Twitter.

LÆS OGSÅ: Medina taler ud om bruddet med Christopher

Det er med sangerindens egne ord en sjettedel af hele familien Danmark. Sådan en eksponering kan bruges til at lave forretninger i stor stil, og det er præcis hvad Medina gør, når dagligt poster adskillige billeder.

Alle, der følger den fotoglade kvinde, kan med jævne mellemrum se mere eller mindre tydelig reklame for kosmetikgiganten Gosh eller læskedrikken Schweppes, som er blandt de firmaer, Medina har en markedsføringsaftale med.

LÆS OGSÅ: Medina i seng med Julie Zangenberg

LÆS OGSÅ: Medina antyder narko-brug i ny bog

Og selvom det for alle os andre kan virke som om, at Medina sidder klar ved tasterne hele tiden for at svare sine fans, er det slet ikke sådan i virkeligheden.

- Et billede tager et klik at tage. Det er bare at tage det, klik, bum, videre. Det fylder ikke en skid, siger hun til Børsen og prøver at forklare:

- Det er mit arbejde, det her. Jeg klikker ind, svarer to fans om dagen, det tager mig sammenlagt fem minutter - for helvede …

LÆS OGSÅ: Medina brød sammen og blev indlagt

 

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close