Nyheder16. september 2014

Danmarks sponsordronning

Ingen kommer i nærheden af tennisbaben
Af af
Wozniacki er kun to kampe fra at vinde US Open, men er allerede blevet hædret under turneringen
Wozniacki er kun to kampe fra at vinde US Open, men er allerede blevet hædret under turneringen
 foto: All Over



Med sit tennisspil og gode humør er Caroline Wozniacki gået rent ind i hjerterne hos en hel verden. Det betyder, at tennisbaben er den dansker, der er mest attraktiv overfor sponsorer, vurderer Simon Bastiansen fra firmaet Promovator, der rådgiver firmaer i sponsorrater, overfor Ekstra Bladet.

LÆS OGSÅ: Caroline Wozniacki vælter sig i penge

Tennisspilleren slår andre store danskere som Formel 1-kørren Kevin Magnussen, Le Mans-legenden Tom Kristensen og håndboldstjernen Mikkel Hansen med flere længder.

LÆS OGSÅ: Caroline i byen efter nederlag
- Hun er et super globalt brand som ingen anden dansker, siger han til avisen.

Eksperten mener, at Wozniacki kan blive et endnu større brand.

- Jeg tror på, hun kan drive det videre. Det hjælper selvfølgelig, hvis hun begynder med at vinde en Grand Slam turnering.

Sponsoreret indhold