Nyheder14. maj 2009

Caroline Wozniacki: Skønhedsdronning

Det 18-årige tennistalent mestrer andet end at svinge ketsjeren
https://imgix.seoghoer.dk/media/se-og-hoer/kendte-danmark/wozniackiegenkollektion1-jpg.jpg
 Foto: All Over

Caroline Wozniacki ånder nu både TV-baronessen Caroline Fleming og TV-værten Andrea Elisabeth Rudolph i nakken. Den 18-årige profesionelle tennisspiller er nemlig i gang med at lancere sin helt egen kollektion af skønhedsprodukter.

Produkterne, som kommer på hylderne i løbet af foråret og sommeren, indeholder både body shower, scrub, lotion og cream, hånd- og fod cream, samt hår shampoo og conditioner og det unge tennistalent har selv været med til at designe serien.

Caroline Wozniacki har blandt andet haft indflydelse på skønhedsprodukternes duft og på emballagens design og farver, og hun er top begejstret for resultatet.

- Det har været sjovt og interessant at være med i udviklingsprocessen og få mulighed for at sætte mit præg på hvert produkt, siger Caroline Wozniacki i en pressemeddelelse.

Prisbevidst

- Jeg har selvfølgelig selv testet produkterne, så jeg ved at de er meget anvendelige, lover tennisspilleren.

Og selv om det unge tennistalent allerede har rigeligt på kistebunden og dermed råd til at investere i sin egen skønhed, kommer serien ikke til at koste en mindre bondegård.

- Det har betydet meget for mig, at prisniveauet blev rigtigt. Jeg har ikke lyst til at lægge navn til et produkt, som kun retter sig mod en lille udvalgt skare. Hele ideen er jo at nå ud til så mange kvinder som muligt, fastslår Caroline Wozniacki.

Sponsoreret indhold