Nyheder24. oktober 2014

Annette Heick har fået nok

Se, hvorfor sangerinden er gået på barrikaderne
Af af
Annette Heicks lunte er ikke ret lang når det kommer til hendes teleselskab
Annette Heicks lunte er ikke ret lang når det kommer til hendes teleselskab
 Foto: All Over



Vi kender mest Annette Heick for hendes søde smil og milde udstråling, men den tidligere TV-vært har også en mere barsk side.

Det afslører hun på sin instagram-profil, hvor hun raser over sit teleselskab.

LÆS OGSÅ: Annette Heick: Har planlagt sin begravelse
- For ca. et år siden begyndte 3 at sende regninger til min tidligere firma adresse (dont know why). En regning susede derfor rundt i systemet uden at nå mig. Det fandt jeg først ud af, da min telefon lukkede, skriver Annette Heick.

Siden har hun gentagende gange - både på skrift og i egen høje person - været i kontakt med teleselskabet. De har lovet bod og bedring, men har alligevel ikke løst problemet.

- To gange siden sommer har jeg fået telefonen lukket, fortæller Annette Heick, der senest for to uger siden atter fik sin telefon lukket.

LÆS OGSÅ: Annette Heick: Min forbudte sommerforelskelse

- For 14 dage siden, da jeg i en kritisk situation skulle ringe efter Falck, ja da var min telefon igen blevet lukket!!, raser Annette Heick.

På det tidspunkt var der ikke meget smilende sangerinde over Annette Heick, da hun endelig fik fat i teleselskabet.

- Da jeg vild af raseri fik fat i 3, fik jeg at vide, at jeg skulle hidse mig ned, fortæller hun.

LÆS OGSÅ: Annette Heick: Nye bryster

Selvom teleselskabet gentagende gange har lovet at rette adresse-fejlen i deres system har de her til morgen sendt hende en sms om at hun risikerer lukning - igen.

Og den sms blev den berømte dråbe, der fik bægret til at flyde over. Nu er Annette Heick gået på barrikaderne.

LÆS OGSÅ: Annette Heick: Jeg kan tilgive utroskab
På sin instagram-profil opfordrer hun sine følgere til at skrive til hende, hvis de også har haft problemer med 3.

- Har du lignende oplevelser med 3, så skriv dem her. Nu går jeg til direktøren, lyder det fra den tidligere Grand Prix-deltager, der også overvejer om hun skal fakturere teleselskabet for alle de timer, hun har brugt på de mange lukninger.

Den opfordring er hermed givet videre.


Sponsoreret indhold