KendteI går

Så skete det (vi vidste): Den kendte kok Jacob Jørgsholm er klar med et helt nyt køkkenmærke

Stjernekokken lancerede torsdag sit nyeste firma og lover køkkengrej, der kan holde til virkeligheden
Har Danmark og verden brug for mere køkkenudstyr? Ja, mener Jacob Jørgsholm, der her står med noget af det, som han mener kan holde i alle køkkener.
Har Danmark og verden brug for mere køkkenudstyr? Ja, mener Jacob Jørgsholm, der her står med noget af det, som han mener kan holde i alle køkkener.
 Pr-foto

LÆS OGSÅ: Kendis-kok raser over gæster: “Det er fuldstændig fucked”

SE og HØR kunne tidligere på ugen afsløre nyheden – og nu er det officielt: Jacob Jørgsholm lancerer sit eget køkkenmærke, der kort og godt hedder Jørgsholm.

Og det er ikke første gang, at den kendte kok og YouTuber springer ud som iværksætter.

I forvejen står han bag restauranten Feed Bistro, luksuskød-brandet Wagyu Pusher og fastfoodkæden Feed On The Go.

Nu retter han så blikket mod køkkengrej, som han mener, "alt for ofte skuffer".

- Det her er født ud af frustration over grej, der ikke holder.

- Jeg tror på, jeg kan gøre det bedre, siger han i dag om projektet, der lanceres på dagen, hvor Feed Bistro fejrer 10-års jubilæum.

Det nye køkkenmærke begynder med tre essentielle produkter: en pande, en gryde og en kokkekniv.

Alt er ifølge stjernekokken testet i tre måneder i det travle restaurantkøkken hos Feed Bistro, der i 2024 havde over 46.000 gæster.

Det bliver spændende at se, om der er plads til endnu et mærke på det allerede "overbefolkede" marked for køkkenudstyr, som kendte kokke står bag.
Det bliver spændende at se, om der er plads til endnu et mærke på det allerede "overbefolkede" marked for køkkenudstyr, som kendte kokke står bag.
 Pr-foto

SE og HØR kunne allerede tirsdag afsløre, at virksomheden Jørgsholm.dk ApS blev registreret allerede i december, og at branchekoden netop var ændret til "detailhandel med køkkenudstyr".

Direktørposten er gået til storebror Christian Balslev Jørgsholm, som også optræder i en teaser-video med Jacob.

I videoen afslører Jørgsholm, at han har investeret tæt på fem millioner kroner i projektet.

Sponsoreret indhold