
Så skete det (vi vidste): Den kendte kok Jacob Jørgsholm er klar med et helt nyt køkkenmærke

LÆS OGSÅ: Kendis-kok raser over gæster: “Det er fuldstændig fucked”
SE og HØR kunne tidligere på ugen afsløre nyheden – og nu er det officielt: Jacob Jørgsholm lancerer sit eget køkkenmærke, der kort og godt hedder Jørgsholm.
Og det er ikke første gang, at den kendte kok og YouTuber springer ud som iværksætter.
I forvejen står han bag restauranten Feed Bistro, luksuskød-brandet Wagyu Pusher og fastfoodkæden Feed On The Go.
Nu retter han så blikket mod køkkengrej, som han mener, "alt for ofte skuffer".
- Det her er født ud af frustration over grej, der ikke holder.
- Jeg tror på, jeg kan gøre det bedre, siger han i dag om projektet, der lanceres på dagen, hvor Feed Bistro fejrer 10-års jubilæum.
Det nye køkkenmærke begynder med tre essentielle produkter: en pande, en gryde og en kokkekniv.
Alt er ifølge stjernekokken testet i tre måneder i det travle restaurantkøkken hos Feed Bistro, der i 2024 havde over 46.000 gæster.

SE og HØR kunne allerede tirsdag afsløre, at virksomheden Jørgsholm.dk ApS blev registreret allerede i december, og at branchekoden netop var ændret til "detailhandel med køkkenudstyr".
Direktørposten er gået til storebror Christian Balslev Jørgsholm, som også optræder i en teaser-video med Jacob.
I videoen afslører Jørgsholm, at han har investeret tæt på fem millioner kroner i projektet.
