Krimi26. marts 2020

Kæmpefirmaer ændrer logo i coronakrisen

Mastodonter som McDonald's, Audi og Volkswagen ændrer logoer for at opfordre os til at holde afstand
https://imgix.seoghoer.dk/media/article/90025941_3032441993460997_4918623970745384960_o.png
 Foto: Facebook / McDonald's Brasil

En lang række af de mest genkendelige firmalogoer ser i disse coronatider pludselig anderledes ud.

CNN skriver, at blandt andet McDonald's, Audi, og Wolksvagen har været kreative og ændret deres logo for at fremme social distancering - at vi alle skal holde afstand for at undgå smitte.

Således er McDonald's karakteristiske "gyldne måge" blevet splittet i to:

Artiklen fortsætter under billedet:

Hos bilproducenten Audi er der også kommet mere afstand mellem de karakteristiske fire cirkler, der udgør deres logo:

Artiklen fortsætter under videoen:

Også hos tyske Volkswagen har det karakteristiske VW-logo fået en "corona-makeover":

Sponsoreret indhold