Kendte 10. januar (opd. 10. januar)

Ups! Tobias Hamann har ”lagt kronprinsen i story”

Det gik lige stærkt nok for bagedyst-geniet Tobias Hamann, da han i går postede et annonceopslag
Tobias Hamann
Tobias Hamann "sov i timen", da han i går postede et opslag. 
Foto: Aller Media

Der bliver reklameret for tabasco, blendere og boliger på Tobias Hamanns Instagram-profil. Der er uden tvivl gang i biksen for den 34-årige influencer, der i suveræn stil løb med sejren i ”Den store bagedyst” i 2014.

Det gik dog en tand for hurtigt, da Tobias i går postede en annonce for det aarhusbaserede boligudlejningsfirma Blækhus.

For at kunne vise dig denne video, beder vi dig acceptere marketing og statistik cookies.

I slutningen af teksten til billedet står der således:

- Super godt content, du har lavet til Blækhus. Elsker det, står der i opslaget efterfulgt af en emoji med stjerneøjne.

En sætning, offentligheden altså ikke skulle have set. 

Et screenshot af den originale tekst, hvor Tobias har glemt at slette Blækhus' roser. 
Foto: Instagram @tobias_hamann

Det er dog ifølge Tobias ikke det, der er sket i dette tilfælde.

Det skyldes heller ikke, at Tobias er så tilfreds med sit eget arbejde i forbindelse med Blækhus-kampagnen, at han offentligt roser sig selv.

- Jeg har da sovet i timen, skriver han i et svar til SE og HØR og tilføjer en håndfuld grinende emojis.

- Jeg er ved en fejl kommet til at kopiere en kommentar fra Blækhuset ind i min caption, da jeg skulle gennemrette indholdet i mine noter, lyder forklaringen på svipseren.

Nu ved Hamanns mange følgere således, at hans samarbejdspartnere er yderst tilfredse med ham som reklamesøjle.

Opslaget er efterfølgende blevet rettet. 

Sponsoreret indhold