Kendte7. december 2015

Efter 31 år: Nu har Tuborg ændret sin ikoniske reklame

Efter 31 år har Tuborg valgt at ændre den ikoniske julebryg-reklame. Du kan se resultatet lige her
https://imgix.seoghoer.dk/media/article/tuborg_ny_reklame.jpg
 (Foto: YouTube)

Den har været en fast og uændret del af danskernes jul i 31 år, men nu har Tuborg valgt at ændre sin ikoniske julebryg-reklame.

Det skriver Ekstra Bladet.

Den knap 20 sekunder lange reklame har således fået en ny medvirkende i form af selveste Postmand Per. Og hans opgave er at sørge for, at julemandens pakker bliver leveret til tiden.

- Det er postbuddet, der leverer julehilsnerne og julegaverne til danskerne. Derfor er vi gået med til at lave en særudgave af reklamefilmen til Facebook, hvor Post Danmarks postbud optræder som karakter, siger Jeppe Boel, Senior Brand Manager fra Carlsberg, i en pressemeddelelse.

I den nye udgave af den aldrende reklame kan man således se en postmand samle julegaver op, efter at julemanden har tabt dem, da han hastede efter julebryg-bilen.

Den nye reklamefilm er lavet af Carlsberg i samarbejde med Post Danmark.

Du kan se den nye film lige her:

Sponsoreret indhold