Hollywood25. januar 2015

Romeo Beckham sælger godt

Burberry kan være rigtig glade for, at de valgte David Beckhams søn til en kampagne
Af af
Romeo Beckham er godt på vej til at erobre verden, mener Uffe Buchardt
Romeo Beckham er godt på vej til at erobre verden, mener Uffe Buchardt
 Foto: Burberry




Der er ingen tvivl om, at Beckham-familien generelt er et rigtig godt brand - og det er mange ting, der sælges ved hjælp af den berømte familie med David Beckham i spidsen.

Sidste år valgte modefirmaet Burberry at bruge 12-årige Romeo Beckham i en kampagne, og ifølge The Guardian, så mener Burberry, at kampagnen har fået salgstallene til at stige i USA, Europa og Mellemøsten - mens den også har hjulpet på faldende salgstal i Hongkong efter demonstrationer for mere demokrati.

LÆS OGSÅ: Uffe Burchardt: Derfor er alle vilde med Romeo Beckham

Salgstallet for Burberrys produkter er steget med 14 procent i de sidste tre måneder af 2014, og det er bedre end man havde regnet med.

Og Burberrys chefer siger, at kampagnen med Romeo Beckham har været en stor succes.

Selve reklamen er en fire minutter lang video, hvor Romeo danser gennem Londons gader, hvor man ser Burberrys produkter rundt omkring.

LÆS OGSÅ: Så hot er Beckhams søn

Videoen blev hurtigt en kæmpe succes og er blevet set omkring ni millioner gange op YouTube.

Romeo Beckham bliver ofte beskrevet som "modebarnet" i Beckham-flokken, der også tæller Brooklyn, Cruz og lillesøster Harper. Og Romeo blev første gang brugt som model af Burberry i 2013. Og hans mor Victoria er ofte set i Burberry - udover sit eget mærke.

LÆS OGSÅ: Beckhams søn gør som far

Se videoen her:

Videoen til denne artikel er efterfølgende fjernet fra YouTube

Sponsoreret indhold