Hollywood20 timer siden

Kim Kardashian lancerer ny Skims-gysermaske – Anthony Hopkins er klar med Chianti og bønner

Kim Kardashians seneste Skims-produkt er endnu et bevis på, at menneskehedens overlevelse er særdeles tvivlsom
Kim Kardashians seneste SKIMS-kampagne har fanget Anthony Hopkins' opmærksomhed.
Kim Kardashians seneste SKIMS-kampagne har fanget Anthony Hopkins' opmærksomhed.
 Foto: Guglielmo Mangiapane/Reuters/Ritzau Scanpix

LÆS OGSÅ: Kim Kardashian hånet for catwalk: - Er hun stangstiv?

Kim Kardashian har alle dage forstået at skrue produkter sammen, som du ikke vidste, du havde brug for.

Senest har den 44-årige SKIMS-grundlægger lanceret et en ansigtsmaske, der skal hjælpe til med at give et lille ansigtsløft til dem, der ikke ønsker at komme en tur under kniven.

Flere fans af "The Kardashians"-stjernen var dog hurtige til at konstatere, at den nye ansigtsmaske unægteligt ligner noget fra spillefilmsklassikeren "The Silence of the Lambs" fra 1991.

Og filmens hovedrolleindehaver, den 87-årige Anthony Hopkins, kan åbenbart også godt se det.

Sådan kan man nu få lov til at se ud, hvis man erhverver sig en såkaldt "facelift mask" fra Kim Kardashian.
Sådan kan man nu få lov til at se ud, hvis man erhverver sig en såkaldt "facelift mask" fra Kim Kardashian.
 Foto: SKIMS
Anthony Hopkins i "The Silence of the Lambs" fra 1991.
Anthony Hopkins i "The Silence of the Lambs" fra 1991.
 Foto: Orion Pictures

- Hej Kim, jeg føler mig allerede ti år yngre, siger Oscar-vinderen i et klip, som han har delt på Instagram.

Her er han klædt i den nye ansigtsmaske, der med stor sandsynlighed er blevet sendt i hans retning af Kims ret så geniale marketinghold.

- Du skal ikke være bange for at komme forbi til middag, skriver Hopkins også i opslaget.

Kims nye ansigtsmaske blev lanceret tidligere på ugen og koster lidt over 300 kroner. Ifølge Skims hjælper den med at “forme kæbelinjen” og give et “løft uden indgreb”.

Kim Kardashians seneste Skims-produkt har fanget Anthony Hopkins' opmærksomhed.
Kim Kardashians seneste Skims-produkt har fanget Anthony Hopkins' opmærksomhed.
 Foto: Evan Agostini/AP/Ritzau Scanpix

Kim Kardashian har før udtalt, at hun elsker at provokere med sine produkter og “lege med grænser”.

Sidste år lancerede hun eksempelvis en bh med synlige brystvorter, og tidligere på året røg der både numse- og hofteforstærkende shorts på gaden.

Se Anthony Hopkins opslag her:

Sponsoreret indhold