Arnold Schwarzenegger: Sådan træner Terminator

Tiden er knap, når det gælder klimaet. Det afholdt dog ikke den californiske guvernør fra en kort, men meget intensiv træning i Palm Fitness på Sankt Petri Hotel i Nørregade i København, hvor han boede.

Programmet er ikke for svæklinge. Den tidligere actionman kan stadig løfte vægte i en klasse som få.

Måske på grund af tidsnød blev det dog primært musklerne i overkroppen, som fik en omgang, inden klimaet kaldte.

Tirsdag lagde han således ud med

1: 25 minutters cykling. Start stille og roligt og slut med fuld gas.
2: Derefter blev der løftet 90 kilo i brystmaskinen.
3: Hvorefter den gik direkte videre til rygmaskinen, hvor der igen blev brugt 90 kilo som vægt.
4: Og så til slut den virkelig barske. Skuldermaskinen med 125 kilo.

Onsdag var stjernen tidligt ude af fjerene og på plads i Matrix-maskinerne klokken 7.30. Igen gik det primært ud over overkroppen bortset fra opvarmningen i en cross trainer.

Derefter brugte han cirka ½ time i følgende maskiner:

1: Chest press
2: Pec fly
3: Shoulder press
4: Arm extension
5: Diverging til ryggen
6: Diverging til nakken.

Slut for denne gang. Ud til topmødet og hjem igen til Californien.

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close