Orgasme: Træn dig op til lynorgasmer

Foto: All Over

HER FÅR DU 3 GODE ØVELSER DER HJÆLPER DIG TIL LYN-ORGASME

BRUG DIT ÅNDEDRÆT

  • Vejrtrækning er super til ground-ing, og en effektiv lyst-motor.
  • Træk vejret ned i maven et par minutter som del af din daglige sensitivitetstræning.
  • Læg hænderne på maven, så du kan mærke, om luften når helt derned.
  • Sæt lyd på.
  • Træk vejret gennem munden under seksualakten - det styrker lysten.
  • Jo hurtigere du trækker vejret, jo hurtigere når du klimaks.
  • Langsom vejrtrækning udskyder orgasmen.

Læs også: 7 former for orgasme du kan opnå, hvis du øver dig

SOLO-ØVELSE: DEN FRÆKKE FORBINDELSE

Under forspil kan en kvinde blive våd forneden langt hurtigere end ellers, hvis partneren fokuserer på at nippe/suge hendes overlæbe. Der er nemlig en nervemæssig sammenhæng mellem en kvindes overlæbe og klitoris. Træn forbindelsen ved at onanere i fem minutter og sutte på overlæben i ét minut i intervaller. Sådan kan du "åbne kanalen" mellem de to lystpunkter og programmere din krop til at reagere, næste gang din overlæbe berøres.

Orgasmegaranti med denne vibrator

Læs også: Test dig selv: Hvor seksuelt intelligent er du?

SENSUALITETSØVELSE MED PARTNER

Her er en øvelse i nærvær og bevidst berøring. I skal være nøgne sammen - og stille! Den ene er giver, den anden modtager. Berør hele kroppen på nær bryster og kønsorganer. Brug massageolie eller Maizenamel (det giver et fint stjernestøv!).

Denne lækre sag kan give dig en eftertragtet g-punktsorgasme
GIVER: Fokusér på at give netop de berøringer, der føles rigtige. Vær til stede i hver berøring.
MODTAGER: Fokusér på at nyde uden at ønske andet. Driver opmærksomheden, så før den venligt, men bestemt tilbage til nuet.
Træn ½ time hver anden dag, og skift roller. Først når I kan være nærværende gennem hele sessionen, udvider I til de intime zoner.
Orgasme er tilladt, men ikke målet i sig selv.

Læs mere om Sex og kærlighed på Femina.dk

Udvalgt til dig
Fra forsiden
Close