Det frække 21. august 2016

Frækt forspil: Sådan bruger du de erogene zoner

Se hvordan du får mest nydelse ud af din og din partners krop
Foto: All Over

Hvis du er mand og læser med, ved du sikkert allerede nu, at kvinder elsker forspil. Og skal du gøre et forspil ekstra frækt, kan du med god grund inddrage de erogene zoner.

For at kunne vise dig denne video, beder vi dig acceptere marketing og statistik cookies.

De erogene zoner er direkte forbundet med liderlighed og stor lyst, og det er af den grund, du skal have ekstra fokus på disse følsomme steder.
Her kommer derfor en guide til, hvordan du kan tænde op under din partner ved at stimulere de erogene zoner.
Følg gerne guiden slavisk for at komme godt fra start.

Guide: 5 råd til at komme i gang med de erogene zoner
1. Brug noget, der pirrer din partner ekstra meget
Hvis du gerne vil stimulere din partners erogene zoner på en anden måde end med dine hænder, kan du gøre brug af en ”Feather Tickler”.
Det lyder måske ikke maskulint at kilde din partner med et fjer. Men tag ikke fejl. Hvis du bruger fjeren på ekstra følsomme steder, som underarmene med mange nervespidser, vil din partner gispe endnu mere.
Vil du gerne give en fuldført oplevelse, kan du skærpe din partners sanser ved at blindfolde.
Brug her et satin blindfold, som er super behageligt at have på.

2. Hold din partner i ro
De erogene zoner er ultra-følsomme, og det betyder også, at din partner vil have lyst til at bevæge sig mere end normalt. Derfor skal du sørge for at holde din partner i ro.
For at holde din partner i ro, kan du bruge et behageligt satinbånd, der holder hænderne samlet. Hvis din partner derimod skal være endnu mere fastgjort, kan du bruge et klassisk Bondage sæt til sengen til at spænde fast med.
Husk her, at et Bondage sæt heldigvis også kan genbruges i andre situationer hjemme i privaten.

3. Stimuler de store zoner først
Faktisk er hele kroppen én stor erogen zone. Men skal du holde fokus, kan du starte med de store flader.
Start med at stryge din partner let henover maven og brug gerne cirkelbevægelser. Bevæg dig dernæst op til brysterne, hvor især brystvorterne er en stor samling af nerver.
Herefter kan du vende din partner om på maven, og begynde at kærtegne rygsøjlen, hvor du starter lige over lænden og bevæger dig op til nakken og hårgrænsen.
Brug gerne erotisk massageolie, for at få det hele til at glide lidt nemmere.  

4. Slut af med de små zoner
Når du har bevæget dig op til hovedregionen, kan du begynde at kysse din partner i nakken, i øreflippen og på halsen. Husk på, at jo mere pirrende du gør det, jo mere tændt bliver din partner.

5. Finalen: Gør det til en fræk oplevelse for jer begge
Hvis du både har stimuleret de store og mindre erogene zoner, er det faktisk nok til, at din partner burde være klar til at tage næste skridt i forspillet sammen med dig. Nemlig selve akten.
For at lave en glidende overgang fra forspil til hed sex, kan du bevæge dine hænder op langs din partners inderlår, som er super sensitive, og dernæst bevæge dig længere op mod klitoris.
Klitoris er det mest følsomme sted på en kvindes krop, og består af op mod 8000 nervefibre. Sørg derfor for blid stimulering.

Slut hele forspillet af med at sætte dig selv i position. Brug her en parlegetøjsvibrator, som du også får noget ud af, men vil give jer begge ultimativ nydelse.  

 

Sponsoreret indhold