Kendte3. juli 2015

God stil: Derfor bliver 7-Eleven kunde hyldet

En dansk 7-Eleven kunde bliver efterlyst på nettet for sin gode gerning ved sit køb
https://imgix.seoghoer.dk/media/article/7-eleven_-_peter_grosen_-_web1.jpg
 Foto: Peter Grosen

Hvis du ender med en bon på 3.294 kroner fra 7-Eleven, forventer du nok, at du var liiidt for sulten og tørstig efter en ekstra hård bytur. Hvis du samtidig bliver udråbt som helt på nettet, så er det formentlig fordi, at du har skudt lidt for mange gaver fra kiosken efter dine venner.

Men det er ikke tilfældet med den her kunde i Aarhus.

Ekspedienten, Emil Sand, som stod i kiosken i tirsdag under hændelsen, har lagt et opslag ud på Facebook sammen med bonen, som lød på 2800 kroner for klippekort og resten for fastfood.

[node:aller-related-content]

- Han ville ikke have maden udleveret, men insisterede i stedet på at de blev givet til de hjemløse som ofte afleverer pant i butikken, skriver Emil Sand på Facebook.

Han forklarer videre, at manden personligt gik ud for at dele buskortene ud til de hjemløse.

Emil bruger da også hashtaggene messias og goodwill om den gode gerning.

Du kan se den omtalte bon her:

Sponsoreret indhold