Nyheder30. november 2016

Andrea Elisabeth Rudolph: Problematisk at være kendt

Det var ikke ligefrem en fordel at være kendt fra TV, da den tidligere Vild Med Dans-vært skulle lancere sit cremeeventyr
https://imgix.seoghoer.dk/media/article/andrea_elisabeth_rudolph.jpg
 Foto: ALLER MEDIA

For mange, der drømmer om at blive kendte, er en del af drømmen måske, at man så vil kunne bruge sin berømmelse til også at tjene penge på at være et kendt ansigt.

Men sådan spiller det ikke altid. Det kan den tidligere TV-vært Andrea Elisabeth Rudolph skrive under på. Og det, selvom det er endt med at gå ganske glimrende for hende og hendes nye forretningseventyr.

Det fortæller hun i Berlingskes podcast ’Succes Kriteriet’.

For selvom hun fik noget opmærksomhed, så fik hendes kendte ansigt faktisk tvært imod investorer og andre til holde sig tilbage, da hun kom med sine produkter.

- Jeg havde helt klart et troværdighedsproblem i starten, fordi jeg var kendt fra underholdningsbranchen, fortæller hun og fortsætter:

- Vi kan godt lide at holde folk i én kasse, og så er det der, de hører til. Jeg tror også, der er mange, der tænkte om at Michael Laudrup importerede vin: ’Hvad ved han om vin? Han skal bare spille fodbold!’

Det var en test af kemirester i kroppen under hendes første graviditet, der fik Rudolph til at interessere sig for hudplejeprodukter uden skadelige stoffer. Det ville hun ikke fyldes med. Og med hjælp fra en hel bunke eksperter fik hun sammensat en produktserie, hun kunne være stolt af.

- Jeg kan mere end bare stå i et fjernsyn og sige ’God aften og velkommen’, men det kæmpede jeg helt klart med i starten, fortæller hun.

Andrea Elisabeth Rudolph fylder 40

Sponsoreret indhold